آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

اولین یلدا

1393/2/30 23:59
نویسنده : مامان پریسا
379 بازدید
اشتراک گذاری

معجزه های کوچکم بلند ترین شب سال مبارکتون باشه . من عاشق شب یلدام . بلندای این شب برام همیشه خاطره انگیزه.این شب و همیشه جشن میگیریم و امیدوارم سالیان سال در کنار هم به بلندای یلدا برسیم  و با هم جشنهای قشنگ بگیریم.یلدای شما مصادف شده با شروع دهمین ماه زندگی تون و ما این روز دو تا جشن میگیریم ، یکی برای یلدا و یکی برای ده ماهه شدن گلهای زیبامون.

این هندونه ها رو هم بابا جون برای شما خریده بود که منم تو دقیقه های آخر درستشون کردم تا به مهمونی یلدا ببریم دو تا برای شما یکی هم برای آرتین کوچولو.

این هم میز یلداست خونه ی دایی عزیزم که امیدوارم عمرش مثل شب یلدا طولانی باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کارن
11 تیر 92 10:12
سلام مامان پری فکرکنم اگه اشتباه نکنم من وشماباهم دوستیم من فرشته هستم و دوست شما وخاله پرینازاگه درست حدس زدم بهم بگید وپیش ما تووبلاگ کارن جان بیاید وای حتما بهم بگید درست حدس زدم دارم از ذوق پر درمیارم پسملای خوشگلتونم ازطرف من ماچ آبدارکنیید


سلام فرشته جون درست حدس زدی . از وب کارن دیدن کردم خیلی عالی بود چقدر هم خوشگله پسرت . یه کپی از خودته . امیدوارم زیر سایه خودت بزرگ بشه . خوشحالم که شمام اینقدر مادر فعالی هستی . ما بعد رای به کارن جان خیلی دنبال وبتون گشتیم ولی خوبه که خودتون اومدید. ممنونم
مامان کارن
12 تیر 92 9:39
سلام پریساجون خیلی خوشحال شدم که اینجا پیداتون کردم امیدوارم پسرای گلت همیشه درکنارت باش وهمیشه باهم شادوسلامت باشید از طرف من این پرفسورهای خوشملموبوس کن بهشون بگواین خاله فرشته بی معرفتشون ازکیه قراره بیاد به دیدنشون شرمنده ام .پریسا جون با افتخار لینکتون میکنم خوشحال میشم شماهم مارولینک کنید حتما بازم بیا پیشمون امیدوارم بزودی این پسرای جیگرتو بغل کنم واز نزدیک بوسشون کنم به همه سلام برسون [
مرسی خانمی شما لطفت همیشه به ما رسیده ما هم شما رو خیلی دوست داریم . حتما لینکتون می کنم . هنوز تازه تازه دارم این وب و راه می اندازم . خوشحالم که شمام جزو مادرهایی هستی که اینقدر برا بچه اش وقت میذاره و با وجود مشغله کاری میتونی این کار ها رو هم بکنی. خیلی ممنون