آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

تولد یک سالگی با تم 1 آبی و سبز

1393/3/27 1:37
نویسنده : مامان پریسا
1,612 بازدید
اشتراک گذاری

 

92/1/1

تولدتان مبارک

فرشته های من، بهترین روز سال را برای زمینی شدن انتخاب کرده اید. آغاز یک سال، آغاز یک فصل، آغاز رویش زمین، بهترین روز از بهترین ماه از بهترین فصل خدا. اول بهار، فصل شکفتن گلها . شکفتن خوبیها . شکفتن مهربانی ها. فصل نو شدنها. فصل شادی زمین. لحظه ی تحول زمین. لحظه ی شنیدن نوای زیبای یا محول الحول والاحوال و این یعنی تمام نعمتهای خدا در یک روز. خداوند نعمتش را بر ما تمام کرد و در آغاز سال بهترین عیدی و بهترین هدیه را برای ما فرستاد .خدایا به خاطر این نعمتهای زیبا هزاران بار تو را شاکریم.

هیچ وقت آن لحظه زیبایی که شما معجزه های کوچک را برای اولین بار در آغوشم کشیدم فراموش نمی کنم . هیچ مادری آن لحظه ی زیبا را از یاد نمیبرد و آن لحظه مثل قابی زیبا همیشه مقابل چشمان هر مادری می ماند .

گذشتن یک سال بهترین بهانه است برای از شما گفتن. حالا بعد از گذر یک سال از زندگی زیبایتان، تمام اولین هایتان گذشته. تمام فصلهای خدا را دیده اید.تمام فصلها را عبور کرده اید و پشت سر گذاشته اید

بهار، فصل شکفتن شما.

تابستان گرم و زیبا، فصل بالیدن شما.

پاییز هزار رنگ و عاشق، فصل روییدن مرواریدهای گرانبهای شما.

زمستان سپید و پاک، فصل اولین قدمهای کودکانه شما.

یلدای طولانی عمرتان را دیده اید . چهارشنبه سوری زیبای قصه هایتان را درک کرده اید و در سرخی آتش آن قلبهای کوچتان بلند تر تپیده .تمام اولینها را تجربه کرده اید. اولین بیماری ها را . اولین باری که سرتان را بلند کرده اید . اولین باری که غلط زده اید . اولین باری که نشسته اید. اولین باری که ایستاده اید . اولین باری که راه رفته اید و اولین قدمهای کودکانه را با نگاهی کنجکاو برداشته اید. اولین باری که دندان در آورده اید. ... همه و همه را دیده اید. یک بار گردش زمین را چرخیده اید و دیده اید که دنیا و پاکی هایش چقدر زیبا هستند و شما زیبایی آن را چند برابر کرده اید. بارها و بارها خندیده اید و بارها و بارها گریسته اید. عشق را تجربه کرده اید. درد را تجربه کرده اید. گرسنگی و سیری را حس کرده اید. سرد و گرم چشیده اید و حالا کو تا سرد و گرم روزگار را بچشید . و حالا کو تا گردش سالها و دوران را ببینید.

من هم با شما تجربه کرده ام، مادری 365 روزه ام را. و درست در گردش سیصد و شصت و پنجمین روز زمین، مادری یک ساله شده ام  و به اندازه ی یک سال با شما بزرگتر شده ام . به اندازه یک سال با شما تجربه کسب کرده ام و بعد از این همه عبور از سالها و ثانیه ها هنوز دوست داشتن شما مهمترین کار زندگی ام است .

تولدتان مبارک مادر. تولدتان مبارک ستاره های درخشان وجودم

تولدتان مبارگ گلهای تازه شکفته وجودم

شاد باشید و شادی کنید .

 

تولد یک سالگی تون با تم آبی و سبز 1 بود و همه ی طراحی و اجرای طرحها کار خودم بود. که با فتو شاپ اجرا کرده بودم و هفته ها وقت صرف شده بود تا همه چیز و طراحی کنم. تولد و تم یک سالگی رو با عکسهای تولد شرح میدم.

گیفت های تولد که خودم طراحی کرده بودم

گوشه ای از تزیین خونه که خاله جون زحمت درست کردنش رو کشیده بود با اولین لباسهایی که پوشیده بودید

ساعت تولد

کلاه تولد

کلاه تولد

برگه یادگاری

گیفت ها

گیفت ها که شامل یک کارت تشکر چوبدار و یک کارت بدون چوب با عکس و شعری با مضمون تولدتون بود

عکس درون پاکت که به عنوان گیفت به مهمونها دادیم

لیبل ها

 

 

 

 

کارد تزیین شده برای بریدن کیک

خلالهای تزیین کیک و غذا

کارت دعوت

روی کارت

پشت کارت

خوشامد گویی

 

کشک بادمجان

 

کاناپ الویه

ژله گل

الویه جوجه تیغی

الویه با تزیین وان

دسر پان نسکافه ای با تم 1

دسر پان لبو با تم 1

کیک تولد

ژله رنگین کمان

فندکی که برای روشن کردن شمع تزیین کردم

نمای کلی میز عصرونه با تم وان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دوقلوها
14 تیر 93 14:40
بسیار زیبا و با سلیقه
مامان دوقلوها
14 تیر 93 14:41
مامانی ممنون که جواب دادید متوجه شدم