آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

اردیبهشت 94 سی و هشتمین ماه زندگیتون

1395/2/29 10:42
نویسنده : مامان پریسا
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

اردیبهشت واقعا بهشت فصلهاست. فصل زیبای طبیعت گردی و سرسبزی و عشق.

این ماه شما سی و هشت ماه از عمر زیباتون گذشته و هزاران ماه دیگه و هزاران اردیبهشت دیگه رو خواهید دید.

اردیبهشت زیبا

من نمازم را وقتی میخوانم که اذانش را باد.... گفته باشد سر گلدست سرو...

من وضو با تپش پنجره ها میگیرم...

قبول باشه عزیزای دل... خونه عزیز جون هر چیزی مثل سجاده رو پیدا کنن به نماز می ایستن این مسلمونهای خالص و بی ریا و بی کینه....

پذیرایی ازمهمون با بیماریشون

فصل بهار رو با سفر به شمال شروع کردیم و متاسفانه اونجا بچه ها از دانیال پسر عمه شون ابله مرغان گرفتن و این بیماری تا اخر اردیبهشت گریبانگیر ما بود. البته چون در سن پایین بود خفیف تر بود و زیاد اذیت نشدیم ولی روی ابروی نیکراد یه جا برای همیشه به یادگار موند و من هم از نیکراد گرفتم و یه دونه جوش دراوردم و اون هم روی بیی ام یادگاری موند.

گردشهای بهاره با صورت جوش دار عزیز دلم

گردش با مادر تو پارک... بیرون بردنتون راحت تر شده و بیرون از خونه اصلا اذیت ندارید. کاملا حرفگوش کن و مودب هستید. دوستتون دارم

پارک و بازی و گردش

رفتیم برا آشپزخونه جدید گاز و هود بگیریم

مهربانی های گاه و بیگاه شما و وابستگی های عاطفی تون به همدیگه

یه گوشه از خاطرات

عاشق توپ بازی

عاشق شیطونی و این مدل بازی کردن هستید

حرکاتتونم عالیه

نقاشی های این سن شما

وقتی مامان بیکار میشه و با شما تنها میمونه این میشه نتیجه اش

پیک نیک تو یکی از خوش آب و هواترین منطقه های شهرمون

جشن تولد آیکان کوچولو... که بهش میگفتید عروسی آیکان

نقاشی های بسیار زیبا و هنری تون

کمدتون که هنوز مرتبه

صبحانه یک روز تعطیل

تماشای تلویزیون از علایق این روزهای شما

هنر عکاسی مامان گل کرده

عاشقتونم

شما نبودید دنیای من چه شکلی بود؟ ؟؟؟؟؟؟

طبیعت گردی

علاقه بسیار زیاد اراد به چوب و بیل

عکس هنری انداختمخندونک

لاک پشتی که بچه ها باهاش بازی می کردن

البته این ماه زیبا به ماه خاله پریناز معروفه.

خاله مهربونتون در این ماه به دنیا اومده... پریناز عزیزم تولدت مبارکه ... بهترین و مهربونترین خاله دنیا تولدت مبارکه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)