آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

چقدر بزرگ شده اید

1392/5/11 17:37
نویسنده : مامان پریسا
353 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای پر از خاطره

این روزها که می گذرد هر لحظه اش خاطره است . پر از لحظه های شیرین و ناب، که فقط در ذهن من نقش خواهد بست.

هر لحظه اش درس است و کلاس عشق، میان من و شما فرشته ها. چه چیزهایی که از شما یاد نمیگیرم، در این کلاس عشق. شما معلمید و من دانش آموز . هر لحظه در حال آموختنم از شما. هزاران درس هزاران نکته . هزاران لبخند بی دلیل که درسهای من میشوند.

یاد میگیرم دنیا و دلتنگی هایش را رها کنم برای یک لحظه شاد بودن. یاد میگیرم در هر شرایطی زود فراموش کنم ، بخندم ، شاد باشم ،حتی با یک چوب کوچک بستنی.

یاد میگیرم حالا که در کنار عزیزانم هستم شاد باشم و از لحظه های تکرار نشدنی کنار آنها بودن لذت ببرم.

هر لحظه در کنار شما بودن شاد بودن است و دنیای شما، دنیای شادی های بی دلیل .

یاد می گیرم پاک باشم، مثل آب روان، مثل شیشه، مثل آینه، مثل شما.

یاد میگیرم مهربان باشم مثل شما، مثل یک مادر.

شما شادید و پاک و مهربان. کاش همه مثل شما بودند.

این روزها چقدر بزرگ شده اید مادر. چقدر به احساس استقلال رسیده اید. این روزها دوست دارید تمام کارهایتان را خودتان انجام بدهید. لباس بپوشید، غذا بخورید و هر چیزی را تجربه کنید. این روزها دوست دارید بزرگ شوید . چقدر زود به این جا رسیدید.  هفده ماهگی  و این همه احساس استقلال؟ پس هفده سال بعد را چه خواهید کرد؟ این همه برای بزرگ شدن عجله نکنید. پاکی دنیای کودکی تان را با هیچ چیزی از دنیای بزرگترها عوض نکنید مادر.

این روزها دوست داشتنی ترین موجودات دنیا هستید.

این روزهایتان چقدر شیرین است و تکرار نشدنی. وقتی  روی زانویم می نشینید و می گویید ببل (یعنی بغلم کن مادر. عشق بورز و از عشق من لبریز شو و جانی دوباره بگیر.) چه حس خوبی دارد آن هنگام که شما را در آغوش می کشم ، شما آرام میگیرید و انگار دنیا از آن من است . چه شوقی دارم برای همان یک لحظه مادر بودن. چه حس زیبایی است همان یک لحظه و با دنیا عوضش نمی کنم.

 کاش دوباره یک کودک می شدم. چقدر امن است آغوش مادرم ، برای در آغوش گرفتن دلتنگی هایم. چقدر دلم برای روزهایی تنگ شده که بیخیال دنیا در آغوش تو جا خوش کرده بودم مادر. چقدر این آغوش زیباست. این آغوش، که حالا قد من بزرگ شده و انتظارم را می کشد تا کنارش بنشینم و او دست نوازش بر سر من بکشد. دوستت دارم مادر. دوستت دارم ای که آغوشت امن ترین جای دنیاست. ای که آغوشت هیچ وقت تمام نمی شود. ای که آغوشت پایان تمام خستگی هاست . در کنار تو بودن بهترین لحظه ی زندگی است و بهترین لحظه ی عمرم. دوستت دارم  مادرم . دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)