آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

تولد دو سالگی با تم کفشدوزکی

1393/3/28 23:34
نویسنده : مامان پریسا
2,953 بازدید
اشتراک گذاری

تولدتان مبارک فرشته های کوچک

 

٩٣/١/١

با جوانه ها نوید زندگی است.
      زندگی شکفتن جوانه هاست
هر بهار،
از نثار ابرهای مهربان،
ساقه ها پر از جوانه میشود.
         هر جوانه ای شکوفه میکند
شاخه چلچراغ می شود.
هر درخت پر شکوفه باغ
کودکی که تازه دیده باز میکند،
یک جوانه است.
گونه های خوشتر از شکوفه اش،
 چلچراغ تابناک خانه است.
     خنده اش بهار پر ترانه است،
              چون میان گاهواره ناز میکند.

 

 

بهار آمد. فصل نو شدنها... زیبایی های طبیعت... فصل تولد... تولدی دیگر...  تولد فرشته هایم... که هر بهار،با شکوفه های بهاری، زاده می شوند ... با بهار می آیند و تمام فصلهایم بهاری می شود.

هر بهار که میرسد، از شوق تولد شما بهاری می شوم. عاشق روز تولدتان هستم ... اولین روز بهار.... اولین ساعت بهار... چه زیباست که با اولین ساعت بهار آمده اید...

بهار فقط به خاطر شماست که بهار شده و شکوفه ها از عطر شماست که رنگ و بو گرفته .

 

فرشته های زیبای زندگی ام، پسرکان معصوم و دوست داشتنی ام ، بهاری دوباره رسیده ... با مژده ی تولد شما . فصل شکفتن با شما. فصل مادری دوباره ام و از نو متولد شدنم و مادر نامیده شدنم.

ای شور، ای دلشوره های شیرینم،

تمام دلواپسی های این هفتصد و سی روزه را به جان خریدم و روزها را زندگی کرده ام بی آنکه خودم باشم ... با شما خندیدم ... با شما گریه کردم و هر صبح با طلوع آفتاب شما، برخاسته ام و به زندگی سلام کرده ام .تا این هفتصد و سی روز را زندگی کنید و به دومین بهار بودنتان برسید.

شما که باشید من هم هستم...  شما که نفس بکشید، من هم نفس می کشم... وقتی می خندید، می خندم ... و اگر اشکی بر چشمانتان حلقه زد گریه می کنم .... گاه مادر می شوم .... گاه پرستار و گاهی معلم .گاهی کودکم و گاهی بزرگتر از تمام هستی ام.گاهی ضعیفم و گاهی قدرتمند ترین آدم روی زمین...

مادر که باشی همه چیز هستی ...

مادر که می شوی سر تا پا مسئولیت می شوی... و این احساس با بزرگ شدن فرشته هایت بزرگتر و بزرگتر می شود....

پسرکانم، هر روز بزرگتر می شوید و از دنیای زیبای کوکی بیشتر فاصله می گیرید... برای بزرگ شدن عجله نکنید مادر... اما این طبیعت زاده شدن است... که رشد کنید... که ببالید. که مردان آینده باشید... ولی بدانید هر چقدر هم که بزرگ شوید من مادر شما خواهم ماند و شما همین پسرکان دوست داشتنی من ... و من سایه ی پا به پای شما خواهم بود.

پسرکانم لحظه ی تولد، لحظه ی کمی نیست.

یک انسان زاده می شود.

یک فکر... یک شخصیت... یک اندیشه...

شما نیز با شخصیت و فکر و اندیشه ای که متعلق به شماست زاده شده اید...

زمین زیر قدمهای شماست و عشق و امید و هدف تنها چیزی است که موجب رشد شما خواهد شد.

بزرگ شوید رشد کنید و عاشقانه زندگی کنید... محبت کنید و قدردان محبت دیگران باشید...

به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که شما بزرگترین و زیباترین اندیشه و قدرت فکر را دارا هستید.... 

از تک تک لحظات بودنتان استفاده کنید و لذت ببرید و بدانید که من و پدر همیشه و در همه حال پشتیبان شماییم و در کنارتان خواهیم بود. روزی در کنار... و روزی پشت سرتان ...هر چقدر که باشد... تا بزرگ شوید...

دوستتان داریم . با تمام وجود.

تولد دو ساله شدن تمام خوبیهایتان مبارک.

تولد امسالتون رو با تم کفشدوزک گرفتم . چون  وقتی بزرگ تر شدید تم ها خلاقانه تری رو می خواهید و علایق و سلیقه هاتون فرق خواهد کرد، منم این تم و انتخاب کردم براتون که مورد علاقه خودم بود. تم خوشگل و قرمزی بود . همه خوششون اومده بود.

از حدود یک هفته قبل روی تم کار می کردم و طراحی و کارهای مربوط به اون رو انجام میدادم. چون در تمام روز اصلا وقت این کارها رو بهم نمیدید، مجبور بودم شبها تا دیروقت بیدار بمونم و با کامپیوتر همه چیز و طراحی و چاپ کنم. لوازم تم و تولد رو هم قبل عید تهیه کرده بودم. کل تم رو خودم با کمک خاله ی مهربونتون طراحی و اجرا کردم . مثلا کفشدوزکها رو با خاله پریناز  درست کردیم  و بقیه ریسه ها و خلالها و... همه رو من طراحی می کردم و خاله مونتاژ می کرد. تزیینات تولدم کار خاله است و زحمت تزیین کردن خونه رو خاله همراه بابا مهدی کشیده . بچه ها از سه روز قبل رفتن خونه عزیزجون تا من بتونم راحت به کارهام برسم. و تزیینات و غذاها رو درست کنم. همه ی لحظه هایی که این کارها رو انجام میدادم ، انگار انرژی مضاعفی گرفته بودم و با عشق همه ی این کارها رو می کردم. خیلی قشنگه ... نمیدونم از چیه ... اما این حسی رو که میگم ، فقط یه مادر میتونه تجربه اش کنه . دوستتون دارم.

نمونه کارهای تولد:

.

کفشدوزکهای دوقلو کار دست خودم و خاله

خوشامد گویی که دم در نصب شده بود

ساعت تولد فرشته ها ... کار دست خودم و خاله

تم دو سال

خلال بزرگ و کوچک برای تزیین غذا و میز تولد ... بازم طراحی و مونتاژ من و خاله

کارد کیک

شمع عدد سال تولد

سینی پذیرایی چای

برگه یادگاری

تقویم های 93 که به عنوان گیفت به مهمونها دادیم

 

میز تولد با کیک . کلاه و برگه یادگاری و تقویم و کارت تشکر

کارت تشکر

ریسه ی ماهگرد بیست و چهار ماه همراه لحظه ی تولد و دو سالگی

ریسه ها و بادکنکهای کفشدوزکی

 

الویه

الویه کفشدوزکی

کاناپ قلبی

دسر کاراملی

ژله تخم ریحان

میز عصرانه شامل: الویه ... حلیم بادمجان ...ژله رنگین کمان. ژله نیمرو... ژله شکلاتی راه راه ... کاناپ قلبی شکل

 

 

کیک ها و بچه ها در حال فوت کردن شمع

آراد و نیکراد

 

قربون آراد برم که عاشق شلوار راحتی و دمپایی هاشه و اینجا چون به زور لباس تنش کردیم اصلا حوصله نداره. بعد که شلوار و دمپایی هاش رو پوشید کلی برامون رقصید و خوشحالی کرد.

این هم آراد و زیرشلواری معروفش

این هم ماشینهای هدیه تولدشون از طرف من و بابا جون.

 

بقیه اطرافیان هم کلی براتون هدیه آوردن که در یک پست جدا شرح مفصلی از اون رو می نویسم که به یادگار بمونه. دست همه درد نکنه که با اومدنشون باعث شدن مهمونی به همه مون خوش بگذره.

تولدتون مبارک مادر امیدوارم یه روزی تولد بیست سالگی و بعد صد و بیست سالگی تون رو براتون جشن بگیرم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)