آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

پدر عزیزم روزت مبارک

1393/2/30 23:01
نویسنده : مامان پریسا
729 بازدید
اشتراک گذاری

سروری بابا، سالاری بابا،

روی چشم ما ، جا داری بابا

سایه سرم ، تویی مهربون،

بابای خوبم، همیشه بمون...

 

پدرم روزت مبارک

 

پدرم تنها کسی است که با داشتنش فهمیدم ، بدون شک فرشته ها هم می توانند مرد باشند.

پدر عزیزم ، امید خانه ام... هر روز صبح به خاطر بودنت سرشار از غرور می شوم و خدا را شکر می گویم به خاطر داشتنت... بودنت و مهربانی بی حد و مرزت... فرشته ی صبور زندگی ام ، ما مدیون توایم ... مدیون دستهایی که یک لحظه هم رهایم نکرده... مدیون قلبی که حتی یک دم ، بدون ما نتپیده.... پدرم ، بودنت امیدی است که برای زندگی کردنم کافی است.

به تو افتخار می کنم... به اینکه تو پدرم هستی، تکیه گاهم و امیدم هستی... هر صبح چشمانم را به امید دیدن دوباره تو می گشایم . نه تنها من ، بلکه فرشته های کوچکم نیز هر صبح به امید دیدن دوباره ی تو بیدار می شوند.

پدرم ، چگونه قدردان این همه محبت و عشق و ایثار باشم ... تو راه سعادتی برای من ... نه تو خود سعادتی و داشتنت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی شود. تمام این سالها زحمتم را به دوش کشیدی ... تمام کودکی هایم و نوجوانی و جوانی ام... و اکنون نیز مراقب ستاره هایی هستی که در آسمان زندگی من سو سو میزنند. دوستت دارم و به تو افتخار می کنم ... خوب میدانم در روزهایی که نیازمند آرامش و آسایشی، با چه توان مضاعفی برای دستگیری از من و فرزندانم تلاش می کنی و در مقابل هر گزند و آسیبی از ما مراقبت می کنی ...

دوستت داریم پدر عزیزم و به تو افتخار می کنیم...

پسندها (1)

نظرات (2)

گل آرا مامان طاها & تارا
23 اردیبهشت 93 23:14
عزیزم عیدتون مبارک باشه.در پناه حضرت علی تنتون سالم و سای پدر و همسرتون سالیان سال بالای سر شما و فرزندان نازنین تون باشه...متن زیبایی نوشتین... مرسی مامانی مهربون شما هم همینطور
مادرهومان وهورمزد
10 خرداد 93 20:34
امروز داشتم وبلاگ بچه هامو نگاه میکردم،میون دوستها به این جیگرها رسیدم گفتم بهشون یه سر بزنم لطف کردی مامان دوقلوهای ناز