آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

بوی کودکانم

1392/4/21 1:28
نویسنده : مامان پریسا
608 بازدید
اشتراک گذاری

معجزه های زندگی من ، لحظه لحظه ی بودن در کنار شما و نفس کشیدن در هوای شما برایم زندگی بخش و امید بخش است. نمیدانم شما کدام نور هستید که بر شبهای تار زندگی ام تابیدید. با شما زندگی می کنم، نفس می کشم و هر ثانیه بودن در کنار شما برایم یک دنیا معنی است . یک دنیا آموخته های اجباری، یک توفیق زیبا. نگاه کردن به دستهای کوچکتان، پاهای پر قدرتتان، قد کشیدن و بالیدن تان همه برایم معنای زندگی است . صدای خنده و گریه هایتان، فریاد های کودکی تان همه اتفاقهایی هستند که میبینم و می شنوم و میتوانم ثبتشان کنم  عکس بگیرم ، ضبط کنم و به دنیا نشان بدهم. تا هر کسی هم که شما را ندیده و حس نکرده، دنیای کودکی تان را ببیند و بشنود.

  ولی چیزهایی در دنیا هست که در هیچ کتاب و نوشته ای نمی گنجند . اتفاقاتی در دنیا هست که با هیچ چیز توصیف نمیشوند . چیزهایی که در هیچ عکسی دیده نمیشود و با اینهمه پیشرفت علم و تکنولوژ ی و ساخت انواع حسگر ها با هیچ چیز حس نمی شود . یکی از گرانبهاترین ثبت نشدنی های دنیا عطر موهای شماست، بوی تن شما. بوی نفس کشیدن در عمق وجود شما، که هیچ کس نمیتواند ثبت کند . با هیچ عکسی دیده نمیشود. در هیچ کجا نگهداری نمیشود و من با دنیا عوض نمیکنم یک لحظه بوییدن عطر موهای شما را . عطر زیبای کودکی تنتان را . عطری که خالص است و ناب. عطری که فقط یک مادر می تواند حس کند و فقط یک مادر میداند چنین عطری وجود دارد. عطری که هر کسی که به موهای شما دست می کشد یا شما را می بوسد می گوید: چه بوی خوبی میدهند این بچه ها.این عطر، بوی زمینی نیست . شمیم کودکی شماست که فقط در کودکی هایتان یافت می شود. بویی که با خود از دنیای پاکی ها آورده اید و با بزرگتر شدنها جایش را به عطر های دیگری در زندگی تان خواهد داد . عاشق بوییدن این شمیم عاشقانه، در هنگام بوسیدن شما هستم. عاشق نفس کشیدن در لای موهای شما . عاشق این ناب ترین عطر خدا در وجود شما و این همان ثبت نشدنی ترین چیز در دنیاست و این همان افسوس همیشگی من است که نمی توانم این عطر را درون شیشه ای تا به ابد جاودانه نگه دارم. دوستتان دارم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کارن
26 تیر 92 11:39
سلام وای چقدرزیبابود واقعاتاحالا به این موضوع فکرنکرده بودم واقعا بویه بچه ها موندنیونگهداشتنی نیست پریسا جون خیلی وبلاگت زیباوکامله دستت درد نکنه دارم ازفضولی میمیرم ببینم برایه همسری چه نامه ای نوشتی ما همچنان منتظریمراستی به پریناز خیلی سلام برسون میدونم برات باارزشه وواقعا راسته هیچکس خواهرنمیشه




مرسی عزیزم حتما سلامت رو میرسونم . قربونت برم هنوز خیلی چیزا رو بلد نیست مواقعا هیچ کی خواهر ادم نمیشه دوستت داریم ...