آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

همسرم، همرازم، همراهم

1392/5/26 15:16
نویسنده : مامان پریسا
353 بازدید
اشتراک گذاری

همسر مهربانم، تکیه گاهم، همرازم

در اوج و حضیض، در فراز و نشیب، در ملایمت و سختی، صبوری،  من این صبوری ات را دوست دارم .

در اوج مشقتها و نامهربانی ها ، باز مهربانی و من این مهربانی گاه و بیگاهت را دوست دارم.

مثل فرشته ها صادقی و من این فرشته خویی را و صداقتت را دوست دارم . 

همسر مهربانم، مرد فداکار زندگی ام، فداکاری را از دستهای تو آموختم و صبوری را از نگاه پاکت .دستهای فداکار و نگاه صبور و پاکت را دوست دارم.

تو را دوست دارم چون همراهم گشتی، همرازم گشتی و همسرم ..

قلب مهربانت همیشه جایگاه عشق و محبت بوده و من این قلب مهربان را دوست دارم.

 به لطف خدای بزرگ دستهایت، تکیه گاه امنی شد برای من و فرشته های معصوم زندگی مان و تو پدر نامیده شدی و من پدر شدنت را دوست دارم. 

 

اکنون سایه ای هستی بر سر دو کبوتر معصوم و کوچک و پدری شدی فرشته خو و فرشته صفت . با لبخندی همیشگی بر سمت احساس لبانت و من این لبخند زیبا را دوست دارم .

شانه هایت تکیه گاه امنی است برای منی که مادر شدم و رشد کردن و بالیدن معجزه های زندگی ام را بر این شانه های مردانه میبینم و این شانه های مردانه ات را دوست دارم. 

امیدی شدی برای من و آینده ی کودکانت تا برایشان فردایی سراسر شادی و خوشحالی و مهر و امید، بیافرینی و من این امیدواری را دوست دارم. 

 

امید قلبم تو را دوست دارم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)