آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

خودم را گم کرده ام

1392/6/1 23:24
نویسنده : مامان پریسا
241 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چقدر نگاه کردن به صورت ماه شما برایم لذت بخش است.

چقدر این عبادت برایم شیرین است.

رستگار شدن، با نگاه کردن به چهره ی معصوم شما،این ممکن است؟

چقدر دلخوشم به این عشق .به این رستگاری.

چقدر دلخوشم به لحظه های مادری ام.

چقدر شما را دوست دارم.

چقدر از شما لبریزم در همه ی لحظه های حضورم در دنیا.

این روزها سرشار از عشقم برای شما و سرشار از دلتنگی برای خودم .

احساس می کنم خودم را گم کرده ام .

در دنیای شما گم شده ام و هر چه هستم تماما یک مادرم.

خودم کجا هستم، نمیدانم.

هزاران دلیل ناگفته دارم برای دلتنگی هایم.

هزاران دلیل که می آیند و میروند و من باز عاشق می مانم.

و گم شدن در شما ، یکی از این هزاران است .

و رسیدگی به نیازهای گاه و بیگاهتان برایم زندگی بخش است.

 گوش دادن به شیرین ترین صدای دنیا که صدای شماست، آرامم می کند.

ونگاه کردن به چهره ی چون ماه شما، بیقراریم را چند برابر می کند و من باز فقط یک مادر می مانم.

گم می شوم در غبار تمام روزهایی که با شما گذشته و امید به تمام روزهایی که هنوز نیامده.

با مادری ام می خوابم، با مادری ام بیدار می شوم و با مادری ام در روزمرگی ها گم می شوم.

و این، عبادت من است .

دوست داشتن شما تمام زندگی من است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کارن
27 مرداد 92 12:18
سلام عزیزم خیلی خوب بود


مرسی
مانا
31 مرداد 92 18:25
سلام مامان آراد و نیکراد خوش بحالت که دوقلو داری خدا برات نگهشون داره منم آرزو داشتم که دوقلو داشتم خوت تنهایی از پسشون برمیای؟


سلام . مرسی. امیدوارم یه روزی به ارزوی خوبتون برسید . نه تنهایی واقعا سخته . مادر و خواهرم خیلی کمک حالم هستن
مامان سهند و سپهر
3 شهریور 92 8:47
خيلي زيبا مي نويسي عزيزم.
رستگار شدنت مبارك
عبادتهات قبول خانمي
ببوس گل پسرهاي ماهت رو
خسته نباشي ماماني مهربون. اين دوران هم به سرعت مي گذره و به زودي خودت رو پيدا خواهي كرد ولي اينبار با يه حس دلتنگي از جنس ديگه


ممنونم عزیزم لطف دارید. هر روز ما به یک شکل میگذره . با هر چی که هست مادرها عاشق بچه هاشونن. مرسی گلهای ناز شمام خیلی بوسیدنی هستن.
مامان گلی
2 مهر 92 16:03
وای مامانی چقدر خوشکل مینویسی.
عبادت شما قبول.ایشالاه بهشت برین مزد زحمات شما باشه.
نمیدونم این همه پست چرا برام نمایش نمیداد.هی میومدم و از نوشته هاتون خبری نبود.خوشحالم از دیدن و خوندن نوشته هاتون.


مرسی عزیزم شما هم قلم رسا و خوبی دارید . من نوشته ها و عکس نی نی های نازتون رو می بینم. پست اخری مربوط به مریضی شون رو هم خوندم امیدوارم زودتر خوب بشن . مراقب گلهاتون باشید.