آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

مامانش

1392/8/5 0:58
نویسنده : مامان پریسا
803 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

الهی قربونش برم ... آراد این روزا منو اینجوری صدا می کنه .... به من می گه مامانش  و خودشم در جواب خودش می گه: جانم . اینقدر شیرین صدام میکنه که دلم نیومد یه پست جدا برای این هنر بچه ام نذارمخنده

به ایناهاش میگه: ایناشا. بهش میگیم انگشتر... میگه: زیبا.

هر چیزی رو خودش برمیداره و میگه نندازی. بعد پرتش می کنه.

هر چیزی رو هم که به من بده میگه مرسی.

العان هم ساعت 12 شبه و این آقا هنوز بیداره و داره با صدای بلند سخنرانی می کنه. به من میگه دست و از جام بلندم میکنه و میبره سراغ چیزایی که پرت کرده تا براش بیارم.

باباش رو هم مهدی صدا میکنه یا بابایی.

الانم سراغ مسواکش رفته تا بیارتش ولی نمیتونه و میگه : نیتونه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ﮐﻨﺠﺪ ﻣﺎﻣﺎﻥ
5 آبان 92 0:14
ﺍﯼ ﺟﻮﻭﻭﻧﻢ .ﺧﺪﺍ ﻭﺍﺳﺖ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺭﻩ
مامان سهند و سپهر
5 آبان 92 10:13
شيرين زبون
عمه مستانه
5 آبان 92 16:59
وای جونمممممممممممممممممممم