آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

هر روز که می گذرد

1392/8/7 2:05
نویسنده : مامان پریسا
325 بازدید
اشتراک گذاری

خوب خوب نازنین من
نام تو مرا همیشه مست می كند
بهتر از شراب
بهتر از تمام شعرهای ناب
نام تو اگر چه بهترین سرود زندگی است
من ترا به خلوت خدایی خیال خود
بهترین بهترین من خطاب میكنم

بهترینهای بهترین من!

این روزها در گذر از ثانیه های کودکی شما، دلم برای روزهایی که می گذرد تنگ می شود. برای هر لحظه ای که با همیم و به پلک زدنی تمام می شود. هر روز که می گذرد، روزی از عمر شماست. هر روز که می گذرد از آن شماست. زندگی شماست و من با تمام خستگی هایم در طول روز، به شب که می رسم، آرزو می کنم که روز طولانی تر شود و شما زمان بیشتری برای زندگی کردن داشته باشید.

پسرکهای زیبایم ، دیدن هر طلوع خورشید در کنار شما، نعمتی است که خداوند به من عطا کرده و هر لحظه جای شکر کردن دارد.

هر لحظه که در زندگی شما می گذرد، از هر طلایی گرانبها تر است. یک لحظه، که دیگر با هیچ چیز در دنیا باز نمی گردد. هر روزی که از عمر شما می گذرد یک راه بی بازگشت است . یک کوتاهی، یک قصور و یک اشتباه در زندگی ام ، حکم یک خطای جبران ناپذیر در زندگی شما را دارد. . راه طولانی است و فرصتها بی شمار و شکار این فرصتها و استفاده از تمام لحظه ها، وظیفه ی سنگینی است که بر دوش من است. نمیخواهم هیچ حسرت و افسوسی در تاریخ زندگی با شما ثبت کنم و این فقط با کمک و یاری خدای مهربان ممکن است.

امیدوارم در هر طلوعی که با هم می بینیم خدایی که در این نزدیکی است، نیرویی مضاعف به من عطا کند و روزی بی پشیمانی فرا رویم بگذارد تا در راه بزرگ کردن شما فرشته های کوچک، که از آسمان به عنوان هدیه ای خالص و ناب برای من فرستاده شده اید، از هیچ چیزی کم نگذارم.

در این لحظه و این روز خدایی را به یاری می خوانم که به شما فرصت زندگی داده و به من فرصت مادر شدن. که در کنار شما مادر نامیده شوم و ازهر لحظه با شما بودن لذتی آسمانی را تجربه کنم.  از این خداوند مهربان می خواهم همیشه و در هر حال یا و یاور شما باشد و چتر مهربانی و لطف بیکرانش را بر سر شما تا به ابد گشوده نگه دارد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رها (مامان بهار و بهنام )
9 آبان 92 7:25
سلام خدا حفظشون کنه این دو تا گل پسر رو


خیلی ممنونم
مريم مامان نيكان
9 آبان 92 23:19
اااااااااااااااااااااااای مامان پري جون کشتی منو،فوق العاده عالی وزیبا بود با خوندن خط به خطش دلم وقلبم یه حسی شد که نگووووووووووووخدا دو فرشته كوچولو رو براتون حفظ كنه


مرسی مامانی با احساس . شما همیشه نسبت به ما لطف داری. پسر گلت رو ببوس
مامان سهند و سپهر
15 آبان 92 13:08