آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

همیشه مهربان

1392/8/29 18:57
نویسنده : مامان پریسا
278 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته های نازم،

دنیای کودکی شما پر است از مهربانی و دوست داشتن. پر است از عشق و ایثار و همدلی.

پسران شیرین زبانم ، تا دنیای بزرگسالی فاصله زیادی نمانده. خیلی زودتر از آنچه که به یاد بیاورید، بزرگ خواهید شد.

خیلی زود تغییرات کوچک و بزرگ را در خود حس خواهید کرد. انگار همین دیروز بود که منتظر شنیدن یه آوای کوچک غیر از گریه از زبان شما بودم  و یا یک قدم بدون کمک من و یا در آوردن دندانهایتان. دلشوره های شیرینم ، دلواپسی هایم برای شما هیچ گاه پایانی نخواهد داشت و با هر قدم شما به سوی بزرگ شدن، قلب من در سینه بارها و بارها خواهد تپید. 

شاپرکهای شاد زندگیم .  همه چیز در دنیا تکراری است جز مهربانی . فقط یک چیز را هیچ وقت فراموش نکنید، که این مهربانی کودکانه تان را تا همیشه ابدی نگه دارید و هیچ گاه فراموشش نکنید. برای همیشه تکیه گاه و همراز و همراه هم بمانید. برادری و دوستی را برای همیشه از آن خود کنید تا دنیا به حال برادری و مهربانی شما نسبت به هم غبطه بخورد.

کودکی هایتان برای همیشه مستدام. مهرتان برای همیشه نسبت به هم ابدی و دوست داشتنتان تا همیشه ماندگار باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سهند و سپهر
5 آبان 92 10:23
اي كوچولوهاي مهربون
خيلي لحظه بينظير و زيبايي هست اين صحنه . من كه غرق لذت و شادي ميشم وقتي همديگه رو بغل مي كنن.
ببوسشون ماماني اين مهربوناي منو


درسته واقعا صحنه زیباییه که همیشه هم دوربین جلو دست آدم نیست که نگهش داره. و ثبتش کنه. لذت دوقلو داشتن هم به همین چیزهاست. شمام عزیزای مو خوشگل ما رو ببوسید
عمه مستانه
5 آبان 92 17:04
خدا از جشم بد حفظتون کنه جیگرای عمه مستانه
رها (مامان بهار و بهنام )
6 آبان 92 3:42
آخییییییییییییییی چه ناز همدیگه رو بغل کردن بووووووووووس


خیلی از لطفتون ممنونم مامان مهربون
مريم مامان نيكان
9 آبان 92 23:20
الهي قربونتون برم كه اينجوري همديگرو بغل كرديد خداااااااااي بوس كه هيچه اگه اونجا بودم هزار تا بوسشون ميكردم
فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 18:21
وااااااااااااااااای چه با نمکن این وروجکها خیلی ماهن خدا براتون حفظشون کنه خیلی ماهن با کمال میل لینک میکنم فقط بی زحمت تاریخ تولدهاشونو برام پست کنین











خیلی ممنونم عزیزم. حتما براتون می فرستم