آراد و نیکرادآراد و نیکراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

همه دنیای من آراد و نیکراد

موش کوچولوی خونه ی ما

1392/9/15 17:11
نویسنده : مامان پریسا
428 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یه موش کوچولو تو خونه پیدا شده که همه پستونکهای بچه ها رو با دندونهاش می کنه.

یکی از بچه ها پستونکها رو گاز می گرفت و می کند و من نمیدونستم کدوم یکیه تا اینکه وقتی دیدم همه پستونکها خراب شد و مجبور شدیم پستونک تازه بخریم یه تله برای موش کوچولو گذاشتم و پیداش کردم ...

دو تا پستونک با رنگهای مختلف خریدم و پستونکهای تازه رو به نام زدم و برای هر کدوم یکی رو معلوم کردم که این مال تو و اون یکی مال داداشی ... فکر می کنید موش کوچولو کدوم یکی بود؟ بله آقا نیکراد.  قهقهه تازه بعد از خراب کردن پستونک جدیدش دوباره پستونک داداشی اش رو میخواست که یه دعوای حسابی هم سر این موضوع با هم کردن و آخرش نتیجه این شد که  آقا آراد ، برای یک ساعت پستونکش رو به داداشیش قرض داد.  اینم یکی از مشکلات دوقلو داریه دیگه... چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رها
16 آذر 92 0:23
خخخخخخخخ ای فرشته کوچولوی شیطون
مامان الیار
16 آذر 92 17:32
خیلی عاشق این موش کوچولوها هستمکلی میبوسمشووووووووووووون ممنونم مامانی عزیز. آدرس ندادید بهتون سر بزنیم. ما هم شما رو دوست داریم
مريم مامان نيكان
17 آذر 92 21:30
اي جانم از دست اين موش موشي ها البته آقا نيكراد بامزه كه حسابي خرج رو دست مامان و باباش ميگذاره قربون كارهاي بامزشون كه آدم رو به خنده مي اندازه آره مریم جون حسابی هم بابت پستونکها تو خرجیم . خرج بماند اینکه نصف شب پستونک سالم میخواد و گریه میکنه از همه سخت تره...
آرزو مامان آرش
18 آذر 92 22:32
سلام از آشنائی با شما و عروسکهای قشنگتون خوشحال شدم. خدا براتون حفظشون کنه.
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 10:11
عزیزممممممممم خب دیگه نخرید براشون دیگه!!!! بهش بگید دیگه خراب شد. بهترین فرصته ها سلام عزیزم... نمیشه آراد سالم نگه می داره بعد که نیکراد خراب می کنه میره سروقت پستونک آراد و آرادم تمام وقت گریه می کنه که پستونکم رو میخوام ... نمیدونی چه روزگاری دارم... خیلی دوست دارم بگیرم اما نمیشه
عمه مستانه
19 آذر 92 12:10
ای جونمممممممممممممممممممممم فدای اون موش کوچولو برم من عمه جونی ...
مامان کارن
20 آذر 92 14:36
عزیزمی خدااین کوچولوهاروعمرطولانی بده وبه باباومامان پول فراوان آی گفتییییییییییییییییییی
مامان امیر عباس و ارغوان
21 آذر 92 16:19
سلام. واقعاً خسته نباشید. کی میشه دوقلوهای ما هم اندازه بچه های شما بشن یک نفسی بکشیم فکرشم نکن که راحتی رو تو خواب ببینی هر چی بزرگتر می شن حسرت روزای قبلی رو میخوری. ولی شیرین تر و ناز تر می شن و تو عاشقتر از قبل بهشون.